Met aarzelende stapjes wandelt de bridger voort


About bridgenieuws

Kees Tammens (1950): Robberbridger, 1968-2005. Trainer Nederlandse junioren, 1991-2015. Competitie-bridger, 1972-2007. International, 1978-1996. Zaterdagrubriek: 1986-1995 in Trouw, 1996-2018 in de Volkskrant. Publiceert in BCM/Bridge en Bridge Beter. Vanaf 2015 jaarlijks Bridge Beter scheurkalender. Stelt spellenboekjes en trainingen samen.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Met aarzelende stapjes wandelt de bridger voort

  1. Paul Bosch van Drakestein says:

    Kees, ben je er van op de hoogte dat de NBB op het nu snel naderende EK Jeugd in Veldhoven senioren die voor hun weer (net als in 2011) vrijwilligerswerk nu gebruik willen maken van een ROLLATOR als hulpmiddel om die reden weigert omdat (ik citeer Nancy de Boer herself!) “een rollator niet thuis hoort in een JEUGD-kampioenschap!” Ik vind dit discriminatie terwijl een 70jarige met rollator op zo’n kampioenschap juist bridge-PROMOTIE is. Wat vind jij? In 2011 moedigde ik met kruk als vlaggenstok, Simon de Wijs aan naar zijn WK-titel; ik wil dat nu in 2022 ook zijn dochters doen!

    Like

    • bridgenieuws says:

      Hallo Paul

      Ik lees nu pas jouw opmerking. Het is een schande dat ze jou als vrijwilliger voor het EK-jeugd weigeren! wie denken ze dat ze zijn! IK zou juist zeggen ‘alle hulp wordt in dank aanvaard’. Groet Kees

      Like

  2. Paul Bosch van Drakestein says:

    Kees, ben je er van op de hoogte dat de NBB vrijwilligers (zoals ik) die zich voor het komend EK Jeugd in Veldhoven melden, en daar gebruik willen maken van een ROLLATOR, weigert omdat (Ik citeer Nancy de Boer herself!) “Een rollator NIET past bij een JEUGD-kampioenschap. De NBB weigert dit vervolgens uit te leggen. Iets voor een verhaaltje van je?

    Like

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.